Display advertising
Met display advertenties kun je een groot publiek bereiken om je merk sterker in de markt te zetten, maar je kunt ook niet converterende klanten specifieke advertenties tonen om ze terug te laten komen naar je website. Met dynamische advertenties kun je zelfs de producten in een advertentie tonen die de bezoeker heeft bekeken, maar niet gekocht. Zo kun je ze alsnog overhalen om jouw product te kopen. Bij display ads zijn de mogelijkheden groter dan je denkt. Plan een gratis kennismakingsgesprek, dan komt alles aan bod en weet je meteen of display advertising voor jouw bedrijf geschikt is.

Waar worden display advertenties getoond?
Display ads kunnen worden getoond op heel veel websites en mobiele apps. Je kunt zelf bepalen op welke websites en apps je de advertenties wilt tonen. Aan wie en waar je advertenties wilt tonen, kan op basis van onder andere het onderwerp van de website en de interesses van de bezoeker. Door de optimale combinatie te vinden voor jouw doelgroep kun je jouw merk sterker in de markt zetten en je omzet verhogen. Samen definiëren we je doelgroep en zetten we de advertenties aan op de juiste platformen. Niet alleen Google, maar ook platformen als Facebook, Instagram, Criteo en Adroll behoort tot de mogelijkheden.