Microsoft Advertising

Bing Ads, zoals het vroeger heette, heeft de laatste jaren een grote sprong gemaakt in populariteit. Het is nog lang niet zo groot als Google Ads, maar je kunt hier wel nog net je doelgroep uitbreiden. Vaak ook nog tegen lagere kosten dan bij Google, wie wil dat nou niet?

Google Analytics Certificaat

Bing, dat is toch hetzelfde als Google?

Ja en nee. Bing is net als Google een zoekmachine, maar ze zijn wel degelijk anders. De advertentiemogelijkheden verschillen elkaar niet veel en je kunt zelfs je Google Ads automatisch importeren in Microsoft Advertising. Maar toch heeft dit niet de voorkeur. Een letterlijke kopie van Google Ads heeft zo z’n nadelen. Wat op het ene platform werkt, werkt niet altijd ook op het andere. Daarom is het belangrijk om Microsoft Advertising als een losstaand platform te zien. Je moet namelijk je doelgroep altijd en overal op de juiste manier aanspreken, en met een copy paste haal je er nooit alles uit!

Bij Advatise weet je zeker dat elk platform de juiste aandacht krijgt. Neem contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Laten we kennismaken